abinoalligator1975のブログ

これからのグローバルな世界に日本にある投資案権を英語で紹介します!

CNV が年末に急落。何で?

CNV has dropped. Why?

ここ数日は悲しいことがありました。
CNVが多くの価値を失っていることに気づきました。
いったい何が起こったのでしょうか?
CNVのオープンチャットを見ると、かなりラフなチャットでした。


そのように急落したら驚かれることでしょうが
、市場取引はかなりのリスクがあることを理解しました。


正直なところ、CNVは同じではないと思いました…


だから私はCNVマイニングに投資しているので、とても驚きました。


正直これからどうなるのか興味があります。


There was sad things for the last few days.
I noticed that the CNV has lost a lot of value.
What going on earth happened to it?
Looking at the open chat of CNV, it was pretty rough chat.


You would be surprised if it plummeted like that,
I understood that market trade is quite a risk.


To be honest, I thought CNV wasn't the same case...


So I invests in CNV mining, I was quite surprised.


Honesty I'm interest it what would going to happen from this.

幸いなことに、私は市場貿易を購入せず、鉱業にのみ投資しました。


ユニット数は変わらなかったので、気持ちが落ち着きました。


それでも月に10%の利子があります。それは私が信じる非常に良い投資プロジェクトです。


結局のところ、投資に関しては絶対的なものはなく、私はもっと慎重で着実に取り組むことにしました。
私自身の見解とCoineal側からの発表に基づいて、これについての記事を書きました。


Fortunately, I didn't buy any market trade and only invested in mining.


So the number of units didn't change, which saved my feelings.


Still 10% interest a month,That's very good investment project I believe. 


After all, there are no absolutes when it comes to investment, and I decided to be more careful and steady.
I wrote an article about this happening based on my own view and the announce from the Coineal side.

目次

私の見解とCoinealの見解

会社の戦略とは何ですか?

では、マイニングに参加するメリットは何ですか?

概要


Table of Contents

My view and Coineal view

What is a company strategy?

So what are the benefits of participating in mining?

Summary

続きはこちらから。
Read more here.